ACTIVITATS

La Nit dels Museus 2026

Dissabte, 16 maig de 2026 19:00h
boto-Euromus-6.png

Enguany, el Recinte Modernista de Sant Pau torna a formar part d’un dels 94 equipaments i espais museístics de l’àrea metropolitana que formaran part de la programació de La Nit dels Museus 2026 que tindrà lloc el proper dissabte 16 de maig.

L’horari d’obertura del Recinte Modernista serà de 19 a 24 h i, com ja és habitual, es requerirà inscripció prèvia obligatòria.

S’han programat tot un seguit d’activitats diverses per als assistents d’aquest esdeveniment:

 

Programa:

 

De 20 a 22 h

Sala Lluís Domènech i Montaner

Concert de solistes de la Jove Camerata Orpheus 

Recital de diversos solistes de la l’orquestra formada i impulsada per joves fermament convençuts dels valors que la música clàssica poden aportar a la societat actual.

 

De 19.00 a 24.00 h

Projecció de l’audiovisual sobre la història de Sant Pau a la sala Francesc Cambó

Aquest nou audiovisual recorre la història de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau a través dels seus mosaics, concebuts per Lluís Domènech i Montaner com una part essencial del projecte arquitectònic. Amb motiu del 625è aniversari de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Projecció de vídeos time-lapse del procés de rehabilitació del Recinte Modernista a la sala Pau Gil

 

Inscripció previa obligatòria a través del següent enllaç